wtorek, 29 marca 2011

Szczęśliwa torba

Hej!
Czy Was też męczy ta pogoda? Mogłoby już zrobić się cieplutko, tak żebym mogła chodzić w rajstopach albo legginsach i w samym trenczu a nie ja wychodzę w spodniach, zimowej kurtce i marznę :/
Właśnie szykuję się na zajęcia z historii Anglii, serio dzisiaj baaardzo mi się nie chce. Mam nadzieję, że później zaczerpnę trochę świeżego powietrza na jakimś spacerku :)




Chciałabym Wam pokazać torbę, którą wczoraj kupiłam. Polowałam na nią i fartem ją dostałam, ponieważ w każdym River Island w Warszawie już tej torby nie było, zadzwoniłam do Galerii Mokotów i okazało się, że ktoś ją zwrócił. Także jest moja! :)




Nie wiem czemu, ale mam jakąś fazę na kwiatki o.O prawie wszystko co w kwiatuszki przykuwa moją uwagę, niedługo zbankrutuję! -.-




Także na dzisiaj to tyle, wczoraj miałam ciężki dzień i ten zapowiada się taki sam, chociaż mam tylko jeden wykład.


Pozdrawiam Was słonecznie,


xoxo
K.

15 komentarzy:

  1. Torba jest świetna ;)
    Oj chyba każdy ma teraz fazę na kwiatki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :) !
    Również dodałam do obserwowanych.

    Piękna torba! Kwiaty bardzo modne w tym sezonie, więc na wiosnę jak znalazł ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna. za ile ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo ładna :)
    Musze znaleźć dużo czasu aby wszystkie zdjęcia przemienić w moje ilustracje.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie martw się ja mam tak samo z kwiatkami i wszystko "floralowe" mi się podoba. Torebka boska!

    ___


    carmesi91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kupowałam ją 4 lata temu i nie patrzyłam nawet na kolor bo wtedy nie było żadnej innej XD

    OdpowiedzUsuń
  7. kwiatki w połączeniu ze skórą (oczywiście nienaturalną!) są bardzo ok!

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę od 2 do 4 czerwca na finałach miniprzedsiębiorstw.
    A.

    OdpowiedzUsuń