wtorek, 22 marca 2011

Opactwo Northanger i zielona herbata.

Dobry wieczór!

Co za piękny dzień dzisiaj mnie przywitał, słońce przedzierało się przez moje ciemne zasłony, a ja ledwo co mogłam otworzyć oczy, bo czułam takie ogromne zmęczenie. Co prawda, położyłam się bardzo późno, jak myślicie dlaczego? Ah taaaaaak, zaczytałam się - jak zwykle. Mam w tym tygodniu do przeczytania 3 książki na zajęcia z literatury powszechnej. ''Rob Roy'' - Williama Scott'a, ''Rozważna i romantyczna'' oraz ''Opactwo Northanger'' - Jane Austen. Zaczęłam od tej ostatniej, nie chciałabym teraz za dużo zdradzać, bo na pewno będą o tych pozycjach osobne posty, ale chcę powiedzieć, że spodobało mi się to jak pisała Jane Austen i chyba stałam się jej "fanką". A Wy czytaliście jakieś dzieła tej autorki ? :)




Dzisiaj był zwariowany dzień, pierwszy raz wyszłam w rajstopkach i nie zmarzłam! To cud! :)
By sobie jeszcze bardziej poprawić humor, byłam na małych zakupach, miałam zamiar kupić w końcu wymarzone Conversy, ale nie było akurat tych co chciałam - mają być jutro, także pewnie jutro się "pochwalę" :D szczerze, cieszę się jak dziecko na te buty, ponieważ odkąd pamiętam straszliwie marzyłam, żeby mieć właśnie TE.


Na osłodzenie wieczoru, zielona herbata z aromatem truskawkowo-śmietankowym - moja ulubiona!
 a także kawałek ciasta z wiśnią, jabłkiem i bezą :) pyszności!









A teraz wracam do czytania, żeby móc jak najprędzej napisać dla Was coś o "Opatrzności Northanger"
Spokojnej nocy!

xoxo
K.

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam książki Jane Austen, polecam również ekranizacje jej powieści, są świetne! Angielskie konwenanse + doza humoru = idealna rozrywka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hm, paluszki (niesolone) oblane polewa:P

    OdpowiedzUsuń
  3. MizzVintage, jako że jestem na anglistyce "zmuszono" mnie do czytania jej książek i WCALE nie żałuję! :) jestem totalnie zauroczona, a co do ekranizacji, to coś mi świta, że kiedyś na TVN style leciały jakieś seriale na podstawie jej powieści, czy tylko mi się wydaje ? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och czasem mnie najdzie na właśnie takie książki i nie umiem się wtedy oderwać ;) Bardzo lubię te specyficzne poczucie humoru oraz szyk i elegancję, które biją z każdej wręcz strony :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. mm.. to ciasto musi być pyszne..
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na to ciastko i tą herbatkę :) Aż apetytu dostałam :)
    Zapraszam www.dolcegabanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam książki Jane Austen. Moje ulubione to " Duma i uprzedzenie" oraz " Perswazje".
    A.

    OdpowiedzUsuń