niedziela, 20 marca 2011

Miłości.

Chciałabym zaprosić Was do zadziwiającego świata Alicji z krainy czarów. Czemu Alicji? A tak po prostu. Uważam, że otaczający mnie świat jest małą krainą czarów w której może znaleźć się każdy i wszystko. Uwielbiam otaczać się milionem różnych pięknych przedmiotów, książek, płyt dvd czy ubrań.
Ostatnimi czasy jestem molem książkowym i serio, sama siebie nie poznaję. Ale jak to mój tata mówi " Książki pozwolą Ci otworzyć umysł i spojrzeć na świat z zupełnie innej perspektywy". Dlatego uwielbiam czytać, ale tylko te książki, które mnie zainteresują.
Dla mnie czytanie książek to nie katorga, to rytuał, cudowny rytuał jak parzenie herbaty przez Japończyków. Kocham usiąść na łóżku z wielkim kubkiem herbaty czy też czekolady, włączyć sobie po cichutku spokojną muzykę, zapalić zapachową świeczkę i otoczyć się słowami. Kocham czytać. A muzyka to moja druga miłość, myślę, że każda, ale przede wszystkim gitarowe brzmienie. Trzecią miłością jest moda. Zakupy, zakupy, zakupy to coś co mnie odpręża i poprawia humor. A czwartą i ostatnią miłością jest gotowanie. Uwielbiam pichcić, smakować, kroić, siekać, mieszać, być cała ubrudzona w mące od pieczenia ciasteczek. Kocham zapach pieczonego mięsa, czy też bulgoczącego sosu.
Jedyne czego nienawidzę w tym momencie, to to, że jestem samotną studentką otoczoną szarym światem, ale chcę to zmienić, bardzo chcę.
Mam wspaniałych przyjaciół, rodzinę, za to dziękuję.

Chcę pokazać Wam cząstkę tego co mnie otacza, czasami to będzie przepis na coś pysznego, czasami recenzja świeżo przeczytanej książki, łupy z ciuchowych zakupów, uczucia odnośnie filmu na którym byłam w kinie, czy przedstawienie płyty mojego ukochanego zespołu.

Na dzisiaj to tyle, cieszcie się bo wiosna do nas przyszła, miłej niedzieli :)

xoxo
K.

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że w tym świecie istnieją jeszcze ludzie, którzy nie udają i pokazują prawdę o sobie (lubię to i to) a nie udają ciągle kogoś innego! Wielki szacun:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście zgadzam się z wieeelką przyjemnością!:)

    OdpowiedzUsuń