piątek, 1 kwietnia 2011

Outfit

Hej !

Dziś mały outfit z obiecanymi koturnami :) 






Sweterek - Pimkie
Legginsy - noname
Torba - River Island
Zegarek - Claire's 
Koturny - Marywilska
Marynarka - New look 


Jak mija Wam dzień? Mi średnio, muszę wziąć się trochę do nauki, a bardzo mi się nie chce. Jakoś tak zaczęłam myśleć o wakacjach, marzy mi się wyjazd nad morze. Mam nadzieję, że uda mi się wyskoczyć na majówkę, a Wy macie jakieś plany na majowy weekend ? :)

Teraz szykuję się na spacer, a później... się zobaczy :D


Miłego piątku! 

xoxo
K.

16 komentarzy:

  1. Czadowy Look!!Torebka mmmm a buty oooo Łał:)
    Co do bluzki na moim blogu.Kochana nie martw się czasami jest tak,że najpierw tego nie kupisz a potem trafisz na fajniejsze albo tańsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow cudowny wisiorek i buty i torba o niee też takie chcę ;))
    Zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie też zrobił ogromne wrażenie, do samego końca nie miałam pojęcie co się stanie, przynajmniej nie myślałam o tym co się stało.
    Ale jestem megazaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  4. super :)
    zapraszam do mnie :)
    sprzedaje ubranka
    http://miaugosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana co do kremu to jeśli skończy Ci się opakowanie np. Duo to zmieniasz go ponieważ skóra się uodparnia i wtedy kosmetyk słabiej działa i są takie objawy jak Ty podajesz:)Więc proponuję kupić inny krem a potem wrócić do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna torba i świetne buty :) zapraszam do mnie...dodajemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie, podoba mi się zestaw:)

    http://aneczkafn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń