Przychodzę dzisiaj z rankingiem moich ulubionych seriali. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam "marnować" czas z herbatką, pod kocem oglądając seriale, to najlepsza forma relaksu (oprócz czytania oczywiście :)) ciężko było mi wybrać, ale w końcu się udało.
Miejsce 5. The Tudors
Uwielbiam historię Anglii, nie mogę zaprzeczyć. Dlatego od dawna chciałam obejrzeć ten serial, ponieważ opowiada o Henryku VIII, którego historia najbardziej mnie interesuje. W końcu udało mi się obejrzeć kilka odcinków i jest to naprawdę dobry serial. Kostiumy, gra aktorska, muzyka - wszystko staje się jedną całością i nie chce się odrywać wzroku, zwłaszcza od króla, którego gra Jonathan Rhys Meyers. (Jest niesamowity :D )
4. Glee
To może głupie, ale uwielbiam ten serial i z niecierpliwością czekam na każdy kolejny odcinek. Zabawny, czasami pouczający, czasami głupi, wzruszający, po prostu dobry. Oglądam od samego początku i mam nadzieję, że jeszcze kilka sezonów przede mną :D Nawet skusiłam się i kupiłam na dvd - wariatka.
3. Gossip Girl
Co tu dużo mówić, obejrzałam przez zeszłoroczne ferie wielkanocne 3 sezony, a czwarty nadrobiłam w wakacje, w tym momencie jestem na bierząco i uwielbiam Chuck'a Buss'a. Serial tak naprawdę o niczym, bo o życiu bogatych nastolatków, ich perypetiach miłosnych, ale jednak ma coś w sobie, że nie mogę przestać oglądać.
2. The Vampire Diaries
Kiedy zobaczyłam kilka odcinków w telewizji nie byłam zbytnio zachwycona, wydawało mi się to po prostu głupie i totalnie nie dla mnie. Jednak kiedy byłam w Niemczech i wraz z moją kuzynką siedziałyśmy w domu ponieważ przez 3 dni ciągle lało, a ja akurat miałam 2 sezony na ipodzie, zaczęłyśmy oglądać i wkręciłyśmy się tak bardzo, że obejrzałyśmy cały pierwszy sezon, a kiedy ona przyjechała ze mną do Polski obejrzałyśmy drugi. Dobra bajeczka, troche akcji, troche romantyzmu. Jak dla mnie 3 sezon najlepszy, Stefan zadziora, jest 10000 razy lepszy niż Stefan miękka fryta! :)
1. Sex and the city
Zostaję wierna. TOTALNIE. Uwielbiam i rozpisywać się nie będę. :)
Jakie są Wasze ulubione seriale ? :)
Miłej niedzieli !
xoxo
K
u mnie wygrywa plotkara, ale mam ogromniasty zastój w oglądaniu!! :D wampiry chyba są nie dla mnie xD
OdpowiedzUsuńxoxo
No to nadrabiaj! JUŻ JUŻ :D
UsuńHah też uwielbiam "marnować" czas dla seriali.;))
OdpowiedzUsuńTo "marnowanie" jest takie przyjemne, nieprawdaż ? :D
UsuńZe starszych bezkonkurencyjne Przyjaciele i Przystanek Alaska, teraz True blood:)
OdpowiedzUsuńPrzystanek Alaska - rewelacja i Przyjaciół też lubię :) ale to oglądałam dawno temu :)
UsuńTrue Blood - nie mogę się przekonać.
pozdrawiam :)
a kto Ci wkrecil w tudorsow?? :D a true blood staje sie interesujace dopiero w 4 sezonie. 2 sezon byl okropny i mi sie wcale nie podobal, 3 tak sobie troche lepiej, no i 4 jest w sumie calkiem fajny, wiec idac za trendem, wyczekuje 5 sezonu :)
OdpowiedzUsuńNo proste, że TY mnie wkręciłaś ha :P nie nie nie dla TRUE BLOOD mówię NIE :p
UsuńJa juz czwarty raz obejrzalam TUDORS :)
Usuńale juz mi sie chyba znudzilo...
musze doogladac drugi sezon American Horror stories i zaniedbalam rowniez Walking dead bo meza w domu nie ma :P
zapomnialam zupelnie dodac ze pamietniki tez troche ogladam... znaczy sie juz jestem na bierzaco :)
Usuńaaaa
jeszcze fajny jest Mob Doctor i Chicago Fire...
GG, modern Family i How I met your mother !
OdpowiedzUsuńteraz pozabierali wszystko :/
u Ciebie pracowicie widzę,mnie obrona czeka więc też nie ma lekko, Poprawką się nie przejmuj, co to za student bez poprawki jednej w życiu ;) dobrze będzie na pewno.
Trzymaj się dzielnie , pozdrawiam ;)
How I met your mother też bardzo lubię :)
UsuńOj obrona... magisterka? Ja dopiero na drugim roku, więc jeszcze wszystko przede mną :)
Pozdrawiam!
heh no cóż, trzeba być cierpliwym ;)
OdpowiedzUsuń